Ben je niet tevreden over onze dienstverlening? Dan kun je een klacht indienen. Wij volgen hierbij de officiƫle klachtenprocedure van ons keurmerk WebwinkelKeur.
Klachtenregeling via WebwinkelKeur
- Dien je klacht binnen 7 dagen na het ontstaan van het probleem bij ons in, duidelijk omschreven.
- Je ontvangt binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie. Als er meer tijd nodig is, laten we je dat binnen deze termijn weten.
- Komen we er samen niet uit? Dan kun je gratis bemiddeling aanvragen via Stichting WebwinkelKeur.
- Leidt dat niet tot een oplossing, dan kun je het geschil laten behandelen door Stichting GeschilOnline. De uitspraak hiervan is bindend. Er zijn wel kosten verbonden aan het indienen van een geschil, die voor rekening van de consument zijn.
- Een klacht schort de betalingsverplichting niet op, tenzij anders schriftelijk overeengekomen.
- Wordt je klacht gegrond verklaard? Dan lossen we het probleem uiteraard kosteloos voor je op.
Hulp nodig? Neem contact op
Wil je een klacht melden of heb je vragen over de klachtenprocedure? Neem dan contact op met VisumVietnamExpert. We helpen je graag verder. Heb je nog andere vragen over een visum voor Vietnam? Bekijk dan onze veelgestelde vragen voor meer informatie.